Osoby odpowiedzialne za poszczególne działania w Referacie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Kierownik Referatu (KR) – Alina Treder
Piętro II, pok. 18, tel. 59 842 90 70-71 w. 245, kom. 533 303 438,
e-mail: a.treder@kobylnica.eu
- bezpośredni nadzór i kontrola nad sprawami prowadzonymi w Referacie;
- weryfikowanie na bieżąco potrzeb konserwacyjnych i remontowych gminnego zasobu mieszkaniowego oraz przygotowywanie propozycji do projektu budżetu Gminy w zakresie prowadzonych zadań;
- współpraca z Wodociągami Słupsk Spółką z o.o. w zakresie bieżącego utrzymania sieci wodociągowo - kanalizacyjnej;
- weryfikowanie regulaminów i opłat za dostawę wody i odprowadzanie ścieków.
Stanowisko ds. zarządzania budynkami i lokalami (KB) – Ewelina Makar
Piętro II, pok. 25, tel. 59 842 90 70-71 w. 241, 244, e-mail: e.makar@kobylnica.eu
- przyjmowanie i weryfikacja wniosków o przydział lokalu socjalnego lub komunalnego;
- ewidencja wszystkich budynków i lokali mieszkalnych i użytkowych będących w zasobie komunalnym Gminy;
- dbałość o stan techniczny i bieżąca eksploatacja budynków i lokali mieszkalnych komunalnych i socjalnych będących własnością Gminy;
- kontrola sposobu wykorzystania lokali mieszkalnych i użytkowych przez najemców;
- organizacja Kobylnickiego Budżetu Obywatelskiego.
Stanowisko ds. gospodarki odpadowej i ściekowej (KO) – Aleksandra Pacucha
Piętro II, pok. 25, tel. 59 842 90 70-71 w. 244, e-mail: a.pacucha@kobylnica.eu
- przyjmowanie i rejestracja deklaracji o odpadach;
- kontrola w zakresie gospodarki ściekowej i odpadów komunalnych;
- współpraca z wykonawcą usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych w zakresie prawidłowości świadczenia usługi;
- realizacja programu usuwania azbestu.
Stanowisko ds. zarządzania drogami i organizacji transportu zbiorowego (KD) – Karolina Basińska (zastępstwo Marzanna Strzałkowska)
Piętro II, pok. 25, tel. 59 842 90 70-71 w. 241, 244, e-mail: k.warzocha@kobylnica.eu (w zastępstwie: m.strzalkowska@kobylnica.eu)
- zezwolenia na lokalizację zjazdów i umieszczania urządzeń w pasach drogowych;
- zezwolenia na zajęcie pasa drogowego, celem prowadzenia robót, naliczanie opłat;
- warunki na przyłączenie do kanalizacji deszczowej;
- współpraca z podmiotami świadczącymi usługi przewozowe, w tym: uzgadnianie rozkładów jazdy autobusów.
Stanowisko ds. gospodarki komunalnej i ewidencji dróg gminnych (KE) – Ryszard RodaPiętro II, pok. 25, tel. 59 842 90 70-71 w. 241, 244, e-mail: r.roda@kobylnica.eu
- uzgodnienia lokalizacji inwestycji na działkach gminnych (drogach wewnętrznych);
- organizacja ruchu drogowego na drogach gminnych (oznakowanie pionowe, szkody i kolizje drogowe);
- ewidencja dróg i zmiany kategorii dróg, utrzymanie przejazdów kolejowo-drogowych;
- numeracja porządkowa nieruchomości i nazwy ulic;
- współpraca z instytucjami i organami w sprawie rozwoju sieci gazowej i światłowodowej.