Osoby odpowiedzialne za poszczególne działania:
Stanowisko ds. działalności gospodarczej i rolnictwa - Kierownik Referatu – Dorota Klimowicz
Parter, pok. 5, tel. 59 842 90 70-71 w. 251, e-mail: d.klimowicz@kobylnica.eu
1) ewidencjonowanie działalności gospodarczej,
2) analizowanie funkcjonowania placówek handlowych i usługowych w Gminie pod kątem zabezpieczenia potrzeb mieszkańców, wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
3) wydawanie zezwoleń na organizację zgromadzeń publicznych,
4) wydawanie zezwoleń na krajowy, zarobkowy przewóz osób taksówkami,
5) sprawy związane z rolnictwem, współpraca z organizacjami i instytucjami zajmującymi się sprawami rolnictwa,
6) prowadzenie archiwum dokumentacji gospodarstw rolnych dla potrzeb emerytalno – rentowych,
7) współpraca ze służbą zdrowia, prowadzenie działań na rzecz pomocy osobom niepełnosprawnym, planowanie i koordynowanie działań w zakresie dostępności i poziomu usług zdrowotnych świadczonych przez placówki opieki zdrowotnej,
8) współpraca z organizacjami pozarządowymi, przygotowanie projektu Rocznego Planu Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi, ogłaszanie konkursów na realizację lub wsparcie zadań gminy przez organizacje pozarządowe, prowadzenie ewidencji organizacji, merytoryczna kontrola sprawozdań z realizacji zadań przez organizacje pozarządowe.
Stanowisko ds.ewidencji ludności - Katarzyna Chomicz
Parter, pok. 2, tel. 59 842 90 70-71 w. 250, e-mail: k.chomicz@kobylnica.eu
1) prowadzenie ewidencji ludności i przechowywanie dokumentów ewidencji (karty osobowe mieszkańców, księgi meldunków, ewidencja komputerowa),
2) przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych i wydawanie decyzji w sprawach meldunkowych,
3) wydawanie poświadczeń i zaświadczeń meldunkowych,
4) przyjmowanie i przechowywanie zawiadomień organów sądowych dot. prawomocnych wyroków ograniczenia i pozbawienia wolności, oraz praw publicznych,
Stanowisko ds. dowodów tożsamości i rejestru wyborców - Aneta Lemcio
Parter, pok. 2, tel. 59 842 90 70-71 w. 250, e-mail: a.lemcio@kobylnica.eu
1) przyjmowanie wniosków i wydawanie dowodów tożsamości,
2) prowadzenie rejestru wyborców,
3) sporządzanie i aktualizacja spisów wyborców w zarządzonych wyborach i referendach,
4) nadzorowanie i przeprowadzanie spisów zgodnie z zarządzeniem Prezesa GUS,
Stanowisko ds. informacji wstępnej klientów – Natalia Fiecek
Parter, pok. 1, tel. 59 842 90 70-71 w. 261, e-mail: n.fiecek@kobylnica.eu
1) wstępna informacja klientów – kierowanie na właściwe stanowiska pracy, przekazywanie wzorów druków i formularzy urzędowych, informacja o procedurach i terminach załatwiania spraw itp.,
2) prowadzenie rejestru udzielonych informacji publicznych oraz decyzji o odmowie udzielenia informacji publicznych.
3) przyjmowanie petycji i ich weryfikacja pod względem formalnym, wysyłanie wezwań do uzupełnienia braków petycji, przekazywanie kompletnych petycji kierownikom właściwych referatów,
Stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i komunikacji społecznej - Eryk Filip
Parter, pok. 4, tel. 59 842 90 70-71 w. 233, e-mail: e.filip@kobylnica.eu
1) współpraca z organizacjami pozarządowymi,
2) koordynacja prac związanych z funkcjonowaniem Kobylnickiej Rady Seniorów,
3) koordynacja prac związanych z funkcjonowaniem Młodzieżowej Rady Gminy Kobylnica,
4) koordynacja prac związanych z Kobylnickim Budżetem Obywatelskim,
5) koordynacja prac związanych z inicjatywą lokalną.