Chętni mogą się zgłaszać do 14 kwietnia 2017 roku W pracach Zespołu mogą uczestniczyć mieszkańcy Gminy Kobylnica, czyli osoby stale zamieszkujące na terenie Gminy, które ukończyły 16 rok życia oraz przedstawiciele organizacji pozarządowych mających siedzibę na terenie Gminy Kobylnica.
Zadaniem Zespołu jest prawidłowe wdrażanie budżetu obywatelskiego, a w szczególności:
1) informowanie mieszkańców gminy o szczegółach pozytywnie zaopiniowanych projektów,
2) informowanie mieszkańców o powodach odrzucenia projektów,
3) przeprowadzenie głosowania w sprawie wyboru projektów,
4) ogłoszenie wyników głosowania w sprawie wyboru projektów,
5) przekazanie wybranych w wyniku konsultacji projektów do Urzędu Gminy Kobylnica,
6) prowadzenie monitoringu realizacji projektów, które zostały przeznaczone do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego w danym roku budżetowym,
7) ciągły nadzór nad procesami wdrażania budżetu obywatelskiego.
Członkowie Zespołu Koordynującego wykonują swoje prace na rzecz Zespołu nieodpłatnie. Serdecznie zapraszamy do współpracy!
Zgłoszenia przyjmuje Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej telefonicznie, lub drogą elektroniczną do 14 kwietnia 2017 roku do godz. 14:00 pod nr tel. 59 842-90-70 wew. 245 lub 241, lub na mail
kobylnica@kobylnica.pl.